قیمت طلا، ارز ، شرایط اقتصادی تیرماه ۱۳۹۷ همه در یک مصاحبه

قیمت طلا، ارز ، شرایط اقتصادی

مصاحبه

قیمت طلا، ارز ، شرایط اقتصادی یکی از دغدغه‌های عمده همه ما ایرانیان هست. سلام خدمت همه همراهان و عزیزان، مدتی هست که به خاطر مشغله زیاد کمتر فرصت ارسال مقاله داشتم. امیدوارم مطالبی که در ادامه عنوان می‌شود تا حدی جبران این موضوع را بنماید. اخیرا یک مصاحبه درخصوص آینده اقتصادی و روشهای سرمایه گذرای در شرایط حال حاضر ایران داشتم که فایل صوتی آن در انتها قابل دسترسی است.

چه بازارها و موضوعاتی را پوشش میدهد؟

سعی شده در این مصاحبه به آینده اقتصادی ایران و اینکه چگونه یک زندگی مالی بهتری داشته باشیم پرداخته شود. شاید برخی از همراهان  دنبال این باشند که آینده بازارهایی مثل سکه‌ ،‌ ارز و مسکن و غیره چگونه خواهد بود. باید عرض کنم که در اینمورد هم سعی شده در حد وسع به همه این دغدغه‌ها پاسخ داده شود.

دغدغه ها

عدم ثبات اقتصادی واقعا موضوع عذاب آوری هست . در این بین بازاری ، کاسب ، تاجر ، کارمند ، خانه دار هر کسی را عنوان کنیم در عذاب و دغدغه هستند . به استثای برخی که جای عنوانش اینجا نیست . خوب است از شرایط و نحوه گردش اقتصاد و جهت دهی بازارهایی مثل سکه ،‌ ارز و …  آگاهی داشته باشیم . دعوت میکنم شما را برای شنیدن این مصاحبه.

توجه به زمان مصاحبه

در خاتمه تاکید میکنم این فایل در تیرماه ۱۳۹۷ ضبط شده و قیمتهایی که در آن عنوان می شوند مربوط به زمان مصاحبه هستند . خواهشا به این موضوع توجه داشته باشید.

به هر جهت امیدوارم توانسته باشیم در این شرایط از بخشی از دغدغه‌ های شما عزیزان کاسته و وسعت دید بهتری در این شرایط در هم و برهم ایجاد نماییم. 

شاد باشید جیب و حسابتان پرپول

اگر این مطلب برای شما مفید بود می‌توانید آن را با دوستان خود به شتراک بگذارید:

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

2 نظر

  1. آیدین

    متاسفانه من این فایل رو دیر گوش دادم و خارج از بازار بودن و مشاهده این اتفاقات اخیر باعث شد خیلی عقب بیفتم. میشه از شما مشاوره گرفت به صورتی؟

    پاسخ
    1. محبوب صادقی

      سلام
      لطفا سوالات خودتان را در بخش از من بپرسید مطرح نمایید.
      با تشکر

      پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *